Pomoc zdalna Status naprawy
MENU
OFERTA

Pomoc Zdalna dla stałych Klientów

Pomoc Zdalna, to oferta przygotowana specjalnie dla stałych klientów, dla których najważniejsze są wygoda, szybkość i niska cena. Jest to usługa pomocy na odległość, dzięki niej klient nie musi przywozić komputera do naprawy, lub oczekiwać w domu na przyjazd serwisanta. Usługa pomocy zdalnej jest też tańsza nie są wliczane koszty transportu. Jest to możliwe dla wszelkich usług związanych z konfiguracją programów, systemu operacyjnego i sprzętu komputerowego.

Pomoc zdalna jest możliwa tylko w tedy kiedy Klient posiadać dostęp do sieci Internet na komputerze którym występuje problem.

Krok po Kroku.

  1. Wykonujemy telefon do serwisanta kom: 662-07-10-66.
  2. Serwisant ocenia – czy jest możliwa naprawa przy pomocy zdalnej .
  3. Ustalamy godzinę zdalnej pomocy bądź od razu łączymy się.
  4. Należy pobrać i uruchomić program do pomocy zdalnej.

    >>>>>POBIERZ PROGRAM<<<<<

    >>>>>Zobacz jak pobrać oraz jak zainstalować program<<<<<

  5. Serwisantowi w trakcie rozmowy należy podać numer ID i hasło dostępu wygenerowane przez program pomocy zdalnej.
  6. Serwisant łączy się z komputerem Klienta i dokonuje naprawy.

 Informacje dotyczące bezpieczeństwa Pomocy Zdalnej:

  • Poprzez moduł kliencki serwisant łączy się z klientami w kilka sekund, bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania.
  • Podczas działania programu pomocy zdalnej między Klientem, a Serwisantem tworzy się bezpieczne połączenie, dzięki zastosowaniu szyfrowanego łącza
  • Po zakończeniu usługi pomocy zdalnej Serwisant traci możliwość ponownego połączenia się z komputerem Klienta.
  • Klient, który chce skorzystać ponownie z usługi pomocy zdalnej musi ponownie uruchomić program do zdalnej pomocy.

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące Pomocy zdalnej zadzwoń 662-07-10-66
lub wyślij e-mail.