BIUROWY: 58 712 61 41 MOBILNY: 662 07 10 66

Pomoc Zdalna dla stałych Klientów

Pomoc Zdalna, to oferta przygotowana specjalnie dla stałych klientów, dla których najważniejsze są wygoda, szybkość i niska cena. Jest to usługa pomocy na odległość, dzięki niej klient nie musi przywozić komputera do naprawy, lub oczekiwać w domu na przyjazd serwisanta. Usługa pomocy zdalnej jest też tańsza nie są wliczane koszty transportu. Jest to możliwe dla wszelkich usług związanych z konfiguracją programów, systemu operacyjnego i sprzętu komputerowego.

Pomoc zdalna jest możliwa tylko w tedy kiedy Klient posiadać dostęp do sieci Internet na komputerze którym występuje problem.

Krok po Kroku.

  1. Wykonujemy telefon do serwisanta kom: 662-07-10-66.
  2. Serwisant ocenia – czy jest możliwa naprawa przy pomocy zdalnej.
  3. Ustalamy godzinę zdalnej pomocy bądź od razu łączymy się.
  4. Należy pobrać i uruchomić program do pomocy zdalnej.

    >>>>>POBIERZ PROGRAM<<<<<

    >>>>>Zobacz jak pobrać oraz jak zainstalować program<<<<<

  5. Serwisantowi w trakcie rozmowy należy podać numer ID i hasło dostępu wygenerowane przez program pomocy zdalnej.
  6. Serwisant łączy się z komputerem Klienta i dokonuje naprawy.

Ochrona Danych Osobowych –  Pomoc Zdalna:

Zezwolenie

  • wyraża Pani/Pan zgodę na przetworzenie swoich danych firmie Retesly sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku Nowym Porcie przy ul. Władysława IV 5/21, jako administratora twoich danych osobowych,
  • posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
  • podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,
  • dane osobowe będą przechowywane przez okres do 10 lat niezbędny do kontaktu w sprawach aktualizacji sprzętu, naprawy, przypomnienia bądź historii napraw,
  • zachowanie w tajemnicy danych użytkowania jak również innych informacji stanowiących tajemnicę klienta.

Bezpieczeństwo:

  • połączenie się z programem Pomoc Zdalna jest dobrowolne,
  • serwisant łączy się z klientami w kilka sekund, bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania,
  • podczas działania programu pomocy zdalnej „TeamViewer” między Klientem, a Serwisantem tworzy się bezpieczne połączenie – dwuetapowe szyfrowanie,
  • po zakończeniu usługi pomocy zdalnej i wyłączenie przez klienta programu Serwisant traci możliwość ponownego połączenia się z komputerem Klienta,
  • klient, który chce skorzystać ponownie z usługi pomocy zdalnej musi ponownie uruchomić program do zdalnej pomocy i podać ID i hasło,
  • przetwarzane dane nie są udostępniane osobom trzecim,
  • ściągając plik z pomocą zdalną, uruchamiając program podając ID i hasło upoważniasz nas do wejścia na sprzęt oraz korzystania z twoich prywatnych danych.