Pomoc Zdalna dla stałych Klientów
Pomoc zdalna to oferta przygotowana specjalnie dla stałych klientów, dla których najważniejsze są wygoda, szybkość i niska cena. Dzięki tej usłudze klient nie musi przywozić komputera do naprawy ani oczekiwać na przyjazd serwisanta. Usługa pomocy zdalnej jest tańsza, ponieważ nie są wliczane koszty transportu. Jest to możliwe dla wszelkich usług związanych z konfiguracją programów, systemu operacyjnego i sprzętu komputerowego.
Korzyści z Pomocy Zdalnej
- Wygoda: Naprawa odbywa się na odległość, bez konieczności opuszczania biura czy domu.
- Szybkość: Natychmiastowa reakcja serwisanta, co skraca czas oczekiwania na naprawę.
- Koszt: Brak dodatkowych opłat związanych z transportem sprzętu.
Jak to działa?
Pomoc zdalna jest możliwa tylko wtedy, gdy klient posiada dostęp do Internetu na komputerze, na którym występuje problem. Proces przebiega w kilku prostych krokach:
- Kontakt telefoniczny: Dzwonisz do serwisanta pod numer 662-07-10-66.
- Ocena możliwości naprawy: Serwisant ocenia, czy naprawa jest możliwa przy pomocy zdalnej.
- Ustalenie terminu: Ustalamy godzinę zdalnej pomocy lub łączymy się od razu.
- Pobranie programu: Klient pobiera i uruchamia program do pomocy zdalnej.
>>>>>Zobacz jak pobrać oraz jak zainstalować program<<<<<
5. Połączenie z serwisantem: Podczas rozmowy klient podaje serwisantowi numer ID i hasło dostępu wygenerowane przez program.
6. Naprawa: Serwisant łączy się z komputerem klienta i dokonuje naprawy.
Ochrona Danych Osobowych – Pomoc Zdalna
Wyrażając zgodę na pomoc zdalną, klient zezwala firmie Retesly sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, Nowym Porcie przy ul. Władysława IV 5/21, jako administratorowi danych osobowych, na przetwarzanie tych danych.
- Prawa klienta: Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
- Podstawa prawna: Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO.
- Okres przechowywania: Dane osobowe będą przechowywane przez okres do 10 lat, niezbędny do kontaktu w sprawach aktualizacji sprzętu, naprawy, przypomnienia bądź historii napraw.
- Bezpieczeństwo: Zachowujemy tajemnicę danych użytkownika oraz innych informacji stanowiących tajemnicę klienta.
Bezpieczeństwo Pomocy Zdalnej
- Dobrowolność: Połączenie z programem Pomoc Zdalna jest dobrowolne.
- Bezpieczne połączenie: Podczas działania programu „TeamViewer” między klientem a serwisantem tworzy się bezpieczne połączenie – dwuetapowe szyfrowanie.
- Jednorazowe połączenie: Po zakończeniu usługi i wyłączeniu programu przez klienta, serwisant traci możliwość ponownego połączenia się z komputerem.
- Ponowne uruchomienie: Aby ponownie skorzystać z usługi, klient musi uruchomić program i podać ID oraz hasło.
- Poufność danych: Przetwarzane dane nie są udostępniane osobom trzecim.
- Upoważnienie: Ściągając plik, uruchamiając program i podając ID oraz hasło, klient upoważnia nas do dostępu do sprzętu i korzystania z danych w celu wykonania usługi.
Skontaktuj się z nami, aby skorzystać z profesjonalnej pomocy zdalnej. Nasze doświadczenie i zaawansowane technologie pozwolą szybko i skutecznie rozwiązać Twoje problemy techniczne.
Pomoc Zdalna Gdańsk – Szybkie, wygodne i bezpieczne wsparcie techniczne na odległość.